اچ تی سی

اچ تی سی

دنیای امروز دنیای به روز رسانی ثانیه اس و به همین خاطر عصر انفجار اطلاعات نامیده شده است و باید همگام با دنیای امروز پیش رفت و در زمینه های مختلف اطلاعات داشته باشیم. می توان گفت برای درسافت اطلاعات بزرگترین مرجع اینترنت است که به سرعت اخبار را منتشر می کند. برای دسترسی به اینترنت ابزاری نیاز است که همه ما کم و بیش آن ها را می شناسیم و از آن ها استفاده می کنیم. معمولی ترین نوع آن کامیپوترهای شخصی یا رومیزی است که استفاده می کنیم. اما اگر کدام در رفت و آمد باشیم و دسترسی چندانی به برق برای شارژ لپت تاپ را هم نداشته باشیم در این میان گوشی های تلفن همراه هوشمند و تبلت ها بهترین گزینه هستند. تبلت ها هم چون صفحه نمایش بزرگتری دارند مورد توجه خاص هستند.

تبلت اچ تی سی

طبق تعریف، یک تبلت یک کامپیوتر قابل حمل است که رابط اصلی آن یک صفحه لمسی است که طول / عرض کامل دستگاه را اشغال می کند اما بلندگو و میکروفون که برای تماس های دستی نیاز است در آن ها  قرار ندارند. با این حال، در ادعاهای عامه، تبلت به سادگی بهترین جنبه های گوشی های هوشمند و رایانه های لپ تاپ را ترکیب می کند. برخی از ویژگی های قابل توجه که کاربران تبلت در مورد آن گفته اند را ذکر می کنیم:

  • سازگار با شبکه های داده بی سیم و تلفن همراه خانه / دفتر
  • قابل حمل، اما با صفحه نمایش بزرگتر و واضح تر از دستگاه های تلفن همراه پیشین
  • قدرتمند اما سبک تر و راحت تر از لپ تاپ های سنتی حمل می شود
  • طول عمر باتری و ظرفیت ذخیره سازی بیشتر از گوشی های معمولی است

صاحبان تبلت می توانند از دستورات لمسی یا یک صفحه کلید مجازی (گاهی اوقات فیزیکی) برای اجرای مرورگرهای وب، برنامه های ایمیل و بازی های تعاملی درست مثل آنچه در رایانه های رومیزی یا لپ تاپ استفاده می کنند استفاده کنند. اما زمانی برای مثال می خواهیم جا به جا شویم، آنها می توانند به سادگی با تغییر از یک شبکه بی سیم خانگی / اداری به یک شبکه داده تلفن همراه، کار (یا بازی) را ادامه دهند. برخی از PC ها قابلیت های پهنای باند متحرک که در چیپست CPU ساخته شده است را دارند و اکثر کارت های داده های خارجی تلفن همراه یا کارت های حافظه را دریافت می کنند. اما محبوبیت گسترده تبلت ها نشان می دهد که بسیاری از مصرف کنندگان و خریداران کسب و کار در نهایت قابلیت حمل تبلت را نسبت به این چنین رایانه ای را ترجیح می دهند.تبلت

خصوصیات تبلت ها
برخی از ویژگی های کلی وجود دارد که تبلت ها را از همتایان بزرگتر و کوچکترشان جدا می کنند:

  • قابلیت حمل و مرور قابل ملاحظه:
    اندازه آن ها از ۷  اینچ در  صفحه نمایش شروع می شود و  بزرگتر از یک گوشی هوشمند، کوچکتر از بسیاری از لپ تاپ ها هستند.
    اتصال بی سیم در خانه / دفتر شبکه یا خدمات تلفن همراه (۳G، ۴G، ۵G، و غیره)
    طراحی شده برای حمل در همه جا، بسیار سبک وزن؛ هیچ چرخش دیسک سخت یا دیسک DVD را هم ندارد که جا به جایی به آن آسیب بزند.
  • رابط صفحه لمسی:
    صفحه نمایش لمسی را به عنوان رابط اولیه ارائه می دهد … کاربران با حرکات دست خود بر روی صفحه ان را کنترل می کنند.
    به طور معمول، ورودی قلم را نیز دریافت می کنید … با کمک نرم افزار تشخیص دستخط بهبود یافته
    گاهی اوقات شامل صفحه کلید (متصل یا قابل جدا شدن) است … برای تایپ کرد مشابه با لپ تاپ زمانی که نیاز است.
    توجه داشته باشید که تبلت های با صفحه کلید فیزیکی امروزه به عنوان دسته ای از خود به نام “۲ در ۱” و یا “۲ در ۱ کامپیوتر” در نظر گرفته شده اند.
  • سیستم عامل و نرم افزار:
    تبلت ها به سرعت به خاطر امکان بیسیم اتصال به شبکه های داده سلولی مورد توجه واقع و همگانی شد. اولین تبلت ها بر روی سیستم عامل های ساخته شده به طور خاص برای دستگاه های تلفن همراه ( گوگل آندروید و یا اپل در iOS) کار می کردند. با این حال، با این وجود مشتریان خواستار عملکرد بیشتر مانند PC در تبلت خود شدند، که امروزه در بازار شاهد وجود سیستم تبلت همراه با کیبوردعامل های سنتی مانند مایکروسافت ویندوز ۱۰ هستیم که در آن ها اجرا می شود.
  • تبلت، مانند تلفن های هوشمند، قابلیت های مورد نیاز کاربر خود را از طریق “برنامه های دانلودی” ارائه می کنند. به طور معمول، حجم کمتر از برنامه های قدیمی نرم افزار که از طریق دی وی دی تحویل داده می شدند و به طور دائمی برای هارد دیسک کامپیوتر ذخیره می شدند، و اینکه برنامه ها نیاز به فضای ذخیره سازی کمتری دارند و از ابر برای هر تعداد کارکردی که ممکن است استفاده می کنند مورد توجه هستند. آنها معمولا از طریق فروشگاه های نرم افزاری به فروش می رسند که میلیونها کاربر از آن ها استفاده می کنند و توسعه دهندگان نوآور برنامه ها و قابلیت های جدید را با قیمت پایین یا حتی رایگان در آن ارائه می دهند.

در بازار پر رقابت امروز تبلت ها با برندهای مختلفی در دسترس هستند که هر کس بنا بر سلیقه و کاربری که مد نظرش است از آن ها استفاده می کنند. از جمله این برند ها اچ تی سی (HTC) است که طرفداراین خاص خود را دارد. سازنده مبتنی برگوشی های هوشمند تایوانی HTC با تبلت ۷ اینچی با نام Flyer بازار را به طورر فزاینده اشغال کرده است. این دستگاه دارای یک پردازنده ۱،۵ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت حافظه RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه فلش در داخل یک جعبه آلومینیومی است. همراه با صفحه نمایش ۷ اینچی، صفحه نمایش چند لمسی ۱۰۲۴ در  ۶۰۰ پیکسل با دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی جلو و دوربین ۵ مگاپیکسل عقب. 

تعمیرات تبلت اچ تی سی

خرابی های تبلت اپ تی سی

تبلت به خاطر ظرافت و کارایی که دارد در معرض آسیب هم هست و باید به خوبی محافظت شود. از جمله مشکلاتی که برای تبلت ممکن است به وجود آید مشکلات سخت افزاری مانند، شکسته شدن صفحه نمایش، خراب شدن سوکت ها، مشکل در باتری تبلت که بری مثال دیر شارژ می شود و یا زود خالی می شود و یا خیلی داغ می کند و … . و در مورد نرم افزاری هم می توان به عدم  اتصال به اینترنت، عدم اجرای برنامه ها، به هم خوردن تنطیمات و … .

در صورت بروز مشکل در سیستم تبلت خود با واحد تعمیرات تبلت مجتمع فنی مرکز تعمیر در تماس باشید.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستان ها می توانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمت گزار مناسبی برای ایشان باشیم. 

 

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس»

تهران-میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳