تعمیرات تبلت ال جی

عیب  یابی و تعمیرات تخصصی تبلت های ال جی

شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیکی و دیجیتالی همواره همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی و نیاز کاربران خود به تولید دستگاه های مورد نیاز می پردازند و رضایت کاربر خود را به همراه دارند و در جهت بهبود آن نیز تلاش می کنند. بنابراین تنها به تولید دستگاه خاصی اتکا نمی کنند. زمانی که کامپیوترها روانه بازار برای استفاده همگان شد بازار رقابت در تولید محصولات نرم افزاری آن بیشتر شد. رفته رفته دستگاه های دیگری نیز آمدند تا کاربران راحتتر بتوانند از ان استفاده کنند. لپت تاپ ها و تبلت ها از این دست هستند. شرکت هایی مانند ال جی و سامسونگ و اچ پی از این دست شرکت های تولید کننده می باشند.

زمانی که تبلت ها پا به عرصه گذاشتند به دلسل قابلیت هایی که داشتند مورد استقبال قرار گرفتند. سبک و قابل حمل بودن، نگه داشتن شارژ در مدت زمان بیشتر، انجام برخی اموری که با کامپیوتر می توان انجام داد، امکان اتصال به اینترنت و … . هر چند این وسیله بسیار پر کاربرد می باشد اما خب به اندازه کامپیوترهای PC قوی نیستند و برای انجام کارهای سبکی مانند ویرایش متن، چک کردن ایمیل و استفاده از اینترنت، وبسته به نوع سیستم عاملی که روی آن نصب باشد از برخی نرم افزارهارو برنامه ها پشتیبانی و اجرا می کند.

تعمیرات تبلت ال جی

تبلت ها دارای بخش های مختلفی می باشند که بر اساس آن عمل می کنند و فرآیندی که از آن خواسته ایم را انجام می دهند.

و اما تبلت های ال جی

ال جی یک کمپانی چند ملیتی است که در زمینه ی  طراحی دستگاه های الکترونیکی فعالیت گسترده ای دارد و در این سال ها  توانسته است کاربران بسیاری را جذب خود کند البته با ارائه محصولات با کیفیت و پیشرفته که می توان به یکی از این محصولات که کاربردهای فراوانی هم دارد اشاره کرد که تبلت  می باشد.تبلت های ال جی نیز از آخرین ورژن سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند و دارای سخت افزاری قدرتمند است که میتوانید به راحتی بسیاری از کارهای خود را با استفاده  از تبلت انجام دهید. در مورد مشکلات فنی و خرابی تبلت ها باید بدانید که این که یک وسیله ی الکترونیکی مانند تبلت دچار ایراد شود مختص یک برند نیست و نباید یک برند خاص و خوب را به دلیل خرابی و نقص فنی که فقط گاهی ممکن است اتفاق بیفتند مقصر دانست. به عنوان مثال برند ال جی  برندی  است که امتحان خود را پس داده و واضح است  که یکی از پیشرفته ترین و کاملترین سخت افزار و محصولات را دارد.

و اما خرابی و مشکلات تبلت ها

تبلت ها ساختاری شبیه به تلفن همراه دارند و برای همین بسیاری از مشکلاتشان هم به یکدیگر شبیه هستند.به عنوان مثال از آن جایی که تبلت های امروزی همه سیم کارت  خور هستند بنابراین دارای مداری به نام مدار آنتن می باشند که خرابی این مدار آنتن باعث عدم انتن دهی در تبلت دقیقا مانند تلفن همراه خواهد شد. در ادامه با شرح توضیحاتی میخواهیم برخی از خرابی های مهم و شایع در تبلت ها را نام ببریم ، با مرکز تعمیرات همراه باشید.

۱ – تبلت خود به خود ریستارت میشود

این مشکل یکی از شایع ترین خرابی ها و مشکلات در تبلت ها میباشد که کاربران در حین استفاده مشاهده میکنند که تبلت ریستارت شد که البته بیشتر در زمان بازی کردن این اتفاق می افتد. خب دلیل ان چیست ؟ یکی از دلایل این مشکل همان طور که خود مراجعین نقل کرده اند بعد از نصب یک نرم افزار و یا بازی خاص بوده است. به عنوان مثال گفته شده که یک بازی را دانلود کرده اند و بعد از نصب به خوبی بازی کرده اند و به دلیل این که شارژ تبلت کم شده  دستگاه را به شارژر متصل کزده اند و  بعد از فول شارژ شدن وقتی میخواستند دوباره از تبلت استفاده کنند مشاهده شده که تبلت شروع به ریستارت شدن های مداوم کرده به حدی که حتی فرصت رفتن به تنظیمات و ریست کردن را نمی دهد.

بهتر است در ابتدا بدانید که بسیاری از سیستم عامل ها خصوصا اندروید به دلیل این که هنوز تکامل نیافته اند دارای مشکلات امنیتی  فراوانی  میباشند که این مشکلات در حالت عادی مشخص نیست و وقتی که زیاد از اینترنت استفاده میکنید  و یا برنامه ای را نصب میکنید که غیر استاندارد  و یا  به گونه ای خاص طراحی شده مشکلات خود را نمایان میکنند. در وحله ی اول کاری که باید انجام دهید این است که تبلت خود را فلش کنید که فلش کردن تبلت حتما و حتما باید به دست  متخصصین انجام شود زیرا فقط یک خطا میتواند تبلت را کلا خاموش کند برای همیشه.

دوم این که اگر فرصت رفتن به تنظیمات را داشته باشید خودتان میتوانید با  ریست کلی و بازگشت به حالت کارخانه مشکل را حل کنید ولی اگر با این دو روش مشکل ریستارت  شدن حل نشد دیگر باید به وجود یک مشکل اساسی  و سخت افزاری فکر کرد که در این صورت باید دستگاه را به مرکز تعمیرات انتقال دهید تا توسط متخصصین تعمیراتی مورد عیب یابی قرار بگیرد.

۲ – صفحه نمایش تبلت  سیاه و یا سفید شده اسن و هیچ تصویری نمی دهد و یا در صفحه خطوط عمودی دیده میشود که رنگی هستند به عنوان مثال خط سبز و یا قرمز و یا مشکی.

دلیل این اشکال به چند مورد بر میگیردد که در این جا نام می بریم.

  • خرابی خود صفحه نمایش ( ال سی دی )
  • خرابی سوکت های اتصال بین تبلت و مین برد
  • خرابی کابل  دیتای صفحه نمایش ( کابل فلت )
  • خرابی آی سی درایور صفحه نمایش در تبلت

مواردی که در بالا مشاهد میکنید  از اصلی ترین دلیل مشکل  نداشتن تصویر فحه نمایش و کلا ایرادات صفحه نمایش است. در مورد وجود خطوط رنگی تا ۹۵ درصد دلیل سوختن خود LCD می باشد که در این صورت باید LCD تبلت تعویض شود. همچنین در برخی موارد مشکل ساده تر بوده و دلیل فقط و فقط میتواند کابل فلت بوده باشد که با تعویض کابل مشکل حل می شود.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستان ها می توانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمت گزار مناسبی برای ایشان باشیم.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس»

تهران-میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳