تعمیرات دستگاه کاغذ خرد کن

تعمیرات دستگاه کاغذ خرد کن

لوازم الکترونیکی و دیجیتالی که امروزه با آن ها سر و کار داریم هر یک به شکلی بر طرف کننده نیازهای ما می باشند یا برای سهولت در انجام کارها به ما کمک می کنند. این قبیل دستگاه ها هر از گاهی به روز می شوند و یا نوع جدیدی از دستگاه ها در اختیار ما قرار می گیرند. از جمله این لوازم که روزانه با آن سر و کار داریم، می توان برای مثال به یخچال اشاره کرد که به ما برای حفظ بهتر مواد غذایی از آن استفاده کرد. یا گوشی های تلفن همراه که امروزه به یکی از اسباب ضروری برای ما تبدیل شده است. بسیاری از لوازم نیز وجود ارند که در محیط های اداری از آن ها بسیار استفاده می شوند و کار را برای ما آسان تر کرده اند. دستگاه فتوکپی، اسکنر و … که هر یک وظیفه ای را بر عهده دارند.

بعضأ پیش می آید که شما اطلاعاتی در اختیار دارید که در برهه ای از زمان بنا بر شرایطی مجبور می شوید که آن ها را از بین ببرید. این اطلاعات ممکن است به صورت فایل های دیجیتالی باشند که شیوه های خاص خود را برای پاک سازی دارند. حال تصور کنید که این مدارک اسنادی باشند که به صورت کاغذ باشند یا در CD یا DVD دخیره شده باشند. شاید اولین موردی که به ذهن ما برسد سوزاندن آن ها باشد. استفاده از روش‌های سنتی مانند سوزاندن نمی‌تواند بدون اتلاف زمان صورت گیرد و حتی امکان دارد بعضی اطلاعات به‌طور کامل از بین نروند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و کاربردی تر شدن کامپیوتر ها و استفاده همه سازمان ها و افراد از کامپیوترها بیشتر کار های اداری از این طریق صورت می پذیرد ولی به دلیل بالا نبودن امنیت کامپیوترها هنوز در جابجایی اسناد محرمانه از کاغذ استفاده می شود از طرفی هر سازمان یا اداره‌ای بسته به حوزه فعالیت خود اطلاعاتی دارد که از اهمیت بالایی برخوردار است و در راستای جلوگیری از افشای اطلاعات نیاز به معدوم‌سازی آن‌ها دارد. یکی از لوازمی که برای این منظور طراحی و تولید شده است که در برخی ادارات و یا مراکز از آن استفاده می شود دستگاه کاغد خرد کن است. دستگاه کاغذ خردکن یا  همان shredder یک دستگاه مکانیکی مورد استفاده برای برش کاغذ، سی دی و اسناد محرمانه می باشد که در مراکز دولتی، شرکت ها، سازمان ها برای امنیت اطلاعات استفاده می شود این دستگاه در سایزهای بزرگ و کوچک تولید می شود.تعمیرات دستگاه کاغذ خرد کن به طور معمول این دستگاه اسناد کاغذی و غیره را بصورت نوار و یا ذرات ریز تبدیل می کند. سازمان های دولتی، شرکت ها، و افراد خصوصی استفاده کننده گان از دستگاه کاغذ خرد کن هستند. کارشناسان حریم شخصی اغلب به کاربران توصیه می کنند که، تمامی اسناد خصوصی، اداری ،اسناد مالیاتی، کارت اعتباری، لوح های فشرده حاوی عکس و اطلاعات و اظهارات حساب بانکی و موارد دیگر که می توانند توسط افراد ناباب مورد استفاده قرار گیرند را برای جلوگیری از ارتکاب به تقلب یا سرقت هویت پس از استفاده توسط دستگاه کاغذ خرد کن ( امحائ اسناد ) بصورت خرد شده و غیر قابل استفاده در آورده و سپس به زباله دانی ارسال کنند.

یک دستگاه کاغذ خردکن در ساده ترین حالت  برای خرد کردن و تغییر شکل CD،DVD، کارت اعتباری، کلیپس، سوزن، منگنه، کلیپس، اسناد و کاغذ ها مورد استفاده قرار می گیرند به طوری که امکان اینکه مجدد ان اسناد را بخواهیم بازیابی کنیم، عملا غیر قابل بازگشت هست و یا نیاز به زمان بسیار طولانی دارند. برای مثال رشته هایی از کاغذ را کنار هم بخواهیم قرار بدهیم بسیار زمانبر خواهد بود. در تمامی کاغذ خرد کن ها تیغه های منظمی وجود دارد که بسته به نوع برشی که دستگاه دارد شروع به خرد کردن می کند. بسته به نوع کاربری افراد و نوع انتظاری که از دستگاه کاغذ خرد کن می رود این دستگاه انواع مختلفی دارند. طیف متنوع استفاده کنندگان این وسیله از کاربران خانگی با استفاده های محدود تا کاربران حرفه ای با سطوح بالای مدیریتی و امنیتی گسترده گردیده است.

کاغذ خردکن صنعتی

دستگاه کاغذ خرد کن صنعتی به کاغذخردکنی گفته می شود که در بانک ها و سایر سازمان ها برای نابودی اسناد و مدارک به کار می رود. بهترین نوع برش برای کاغذ خردکن صنعتی، پرش پودری می باشد.

کاغذ خردکن اداری

دستگاه کاغذ خرد کن اداری به سه دسته تقسیم می شود: کاربری اداری با استفاده کم، کاربری اداری با استفاده متوسط و کاربری اداری پرکار. بهترین نوع برش هم برای کاغذ خردکن اداری به ترتیب برش نواری یا رشته ای، برش پودری و برش پودری می باشد.

کاغذ خردکن رشته ای

دستگاه کاغذ خردکن رشته ای مناسب برای کاربران خانگی و اداره های کوچک با حداکثر سه کاربر مناسب می باشد.

کاغذ خردکن پودری

دستگاه کاغذ خردکن پودری مناسب برای سازمان های دولتی، شرکت ها، و افراد خصوصی که مدارک بسیار مهمی برای از بین بردن دارند می باشند.

کاغذ خرد کن ها در اندازه های مختلفی وجود دارند که همانطور که گفته شد بنا بر نوع کاربری آن متفاوت خواهند بود.تعمیر دستگاه کاغذ خرد کن

 

خرابی های دستگاه کاغذ خرد کن:

دستگاه هایی که از آن ها استفاده می کنیم ممکن است بر اثر استفاده زیاد و یا نادرست با اختلالاتی در روند کارش مواجه شوند. دستگاه کاغذ خرد کن نیز از این قاعده مستثنی نبود ه و ممکن است بر اثر استفاده نادرست و موارد دیگر با مشکلاتی در کارکرد خود مواجه شود. یکی از مواردی که می توان دید و نشان از عدم کارکرد آن می باشد این است که به خوبی اسنادی که در اختیار آن قرار می دهیم خرد نمی شوند و یا در حین انجام کار گیر می کند. این مشکل ممکن است نشان خرابی در قطعات مکانیکی دستگاه باشد و برای مثال  چرخ دنده ها به خوبی کار نکنند و روی هم نلغزند. ممکن است بخش کاغذ کِش آن با مشکل مواجه شده باشد. چون دستگاه کاغذ خرد کن یک دستگاه اکترونیکی است بنابراین یکی از اجزای اصلی آن برد آن می باشد که اگر قطعه ای در آن با مشکل مواحه شود کارکرد کلی دستگاه تحت الشعاع قرار می دهد. از این رو در صورت بروز مشکل در کارکرد دستگاه خود باید به متخصص تعمیر کار مراجعه نمایید تا به خوبی عیب یابی و رفع شود.

در صورت بروز خرابی در سیستم کاغذ خرد کن خود در هر نوع برند و مدلی که باشد می توانید با واحد تعمیرات مجتمع فنی مرکز تعمیر تماس حاصل فرمایید یا به این مرکز مراجعه نمایید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستان ها می توانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمت گزار مناسبی برای ایشان باشیم.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس»تهران –میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳