پیشرفت های بشر در زمینه ی ساخت دستگاه ها و ابزارهای گوناگون الکترونیکی و دیجیتالی در جهت بهبود و پیشرفت کارها گسترش چشمگیری داشته است و بر دقت و کارایی آنها نیز افزوده می شود. این قبیل لوازم الکترونیکی و دیجیتالی مربوط به حوزه خاصی از فعالیت ها می باشند و بر اساس آن برنامه ریزی و تعریف و ساخته می شوند. دستگاه ها و ماشین های مربوط به ادارات و سازمان ها کارکرد بالایی برای اعضای آن سازمان ها دارد. ساده ترین نوع این دستگاه و یا بهتر بگوییم شناخته شده ترین آن ها، پرینتر یا چاپگر می باشد.

دستگاه های دیگری از قبیل لیبل زن، اسکنر، دستگاه های فتوکپی با تعداد بالا، تلفن های سانترال و … می باشد. بروز اختلال در کارکرد چنین دستگاه هایی برای کار شخص یا سازمان معضلاتی را به وجود خواهد آورد. بروز مشکل در این قبیل دستگاه های اداری از یک سو و دنبال بر طرف کردن آن از سویی دیگر به طوری که به بهترین و نحو رفع شود برای کاربر مشکل ساز و مهم است. وجود افراد و یا مراکز تعمیراتی که آشنایی کامل با این ماشین ها و دستگاه های اداری داشته باشند و بتوانند به خوبی مشکل را عیب یابی و رفع کنند بسیار مهم می باشد.

مجتمع فنی مرکز تعمیر به عنوان یکی از قویترین مراکز تعمیراتی در سطح کشور می باشد که با داشتن کادر مجرب و سابقه نزدیک به دو دهه در این زمینه فعالیت مستمر و حرفه ای دارد. اگر دستگاه های شما با خرابی یا اختلال در کارکرد خود مواجه شده است، می توانید با واحد تعمیرات دستگاه های اداری مجتمع فنی مرکزتعمیر تماس حاصل فرمایید تا با حضور در محل مورد نظر شما، و یا مراجعه شما به این مرکز نسبت به رفع مشکل اقدام صورت گیرد.

 

تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۹۵۸۳۷۵

آدرس:

تهران-میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳