اچ تی سی

موبایل یا به انگلیسی mobile به معنی متحرک می باشد و به عنوان تلفن همراه شناخته می شود چون نیازی به سیم رابطی ندارد که به آن جهت کار کردن متصل باشد و محدود به مکان خاصی نیست و هر جا که آنتن مخابراتی جهت انتقال امواج وجود داشته باشد کار می کند. گوشی های تلفن همراه اولیه وزن دارای وزن بالا و امکانات محدودی بود و تعداد کمی از افراد از آن استفاده می کردند. رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری به این دستگاه افزوده شد که این وسیله را بسیار محبوب کرده است.

داشتن دوربین عکاسی یا فیلم برداری، قابلیت ذخیره اطلاعات، اتصال به اینترنت، کوچک و قابل حمل بودن از مزایای این وسیله می باشد و شرکت های الکترونیکی در سراسر دنیا با مدل ها و امکانات مختلفی گوشی های تلفن همراه را طراحی و تولید می کنند و در اختیار کاربر قرار می دهند. اچ تی سی یکی از شرکت های تولید کننده گوشی تلفن همراه می باشد که در بازار ایران نیز شناخته شده است و طرفداران خاص خود را دارد.

خرابی های گوشی اچ تی سی:

این وسیله به ظاهر کوچک از اجزای مختلفی تولید ساخته شده است که همه در کنار هم عملکرد کلی دستگاه را شامل می شود. برد موبایل که دارای مقاومت های سرامیکی، فیوزی است. معمولاً ایرادات این نوع مقاومت ها بصورت فیزیکی بوده که بصورت دود زدگی ، سوختن برد ، شکستگی و ایراداتی از این نوع می باشد. خازن و سلف نیز از جمله اجزای دیگر بردهای موبایل می باشد. بلندگو یا اسپیکر  و میکروفون از قطعات بخش صوتی دستگاه موبایل می باشند. برای اینکه کاربر بتواند از گوشی استفاده کند نیاز به یک رابط کاربری دارد. این قسمت می تواند شامل LCD، شماره گیر، کلید خاموش و روشن، بلندگو و قطعاتی از این دست باشد. 

خرابی در هر یک از این اجزا و حتی سوخته و خراب شدن خازنی در برد دستگاه موبایل می تواند منجر به اختلال در سیستم کلی دستگاه شود. در صورت بروز خرابی در سیستم گوشی تلفن همراه خود می توانید با واحد تعمیرات موبایل مجتمع فنی مرکز تعمیر تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت مشکل دستگاه شما توسط متخخصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.
لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستان ها می توانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمت گزار مناسبی برای ایشان باشیم. 

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱
آدرس»

تهران-میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳