تعمیرات تبلت Dell

تعمیرات تبلت DELL

تبلت ها را به عنوان لوح های اینترنتی می شناسند. تبلت ها دارای صفحه نمایش لمسی می باشند و تمامی کارا و انتقال درخواست کاربر از طریق همان صفحه صورت می گیرد. تبلت ها دارای اندازه های مختلفی هستند و در اندازه های مختلفی تولید می شوند. استفاده از تبلت ها در جامعه ی امروزی یک امرعادی و ضروری شده است ! چرا ضروری ؟  در ادامه خواهیم گفت.

تعمیرات تخصصی تبلت

بهتر است بدانید که تبلت ها هرچند در ابتدا شاید همه به چشم یک دستگاه برای سرگرمی می دیدند  ولی با پیشرفت هایی که در زمینه دستگاه ها و مینی کامپیوترها رخ داده دستگاه های همراهی  نظیر تبلت ها و گوشی های موبایل را به یک وسیله ی ضروری بدل کرده است. زیرا در زمان حال یک تبلت به مدد داشتن سیستم عامل عامل های  پیشرفته ای مانند اندروید و IOS به مانند  یک کامپیوتر رومیزی تمامی امکانات و ابزارهای موردنیازتان را در اخترا گذاشته است و خوبی این که توسعه دهندگان نرم افزار نیز با تولید نرم افزار مختلف سعی در برطرف کردن نیازهای کاربران خود می شوند.

اگر بخواهیم برخی از این مشاغل را که از تبلت به عنوان وسیله کاری استفاده میکنند را نام ببریم به این شکل خواهد بود:

۱ – بازاریابان و افرادی که به صورت حضوری برای بیزینس مشتریان خود میروند

خیلی از افراد هستند که به شغل بازرایابی مشغول هستند و برای جذب و دادن خدمات به مشتریان خود باید به صورت حضوری به دفتر و یا شرکت مشتریان خود بروند و برای ثبت اطلاعات درخواست و قرار داده های مشتران خود در گذشته باید دفتر مخصوص داشته و به این صورت کار خود را انجام میدادند. ولی امروزه دیگر خبری از ان کاغذ  بازیها نیست و حتی ویزیتورهای سوپرمارکت  ها هم از تبلت ها جهت ثبت اطلاعات مشتریان خود  استفاده می کنند.

۲ – طراحان وب سایت و بازاریابان اینترنتی

این دسته از افراد نیز جهت بهینه کردن وب سایت هایی که برای مشتریان خود طراحی میکنند از تبلت ها استفاده میکنند و  با نصب برنامه های خاصی در تبلت خود میتوانند کنترل کاملی بر روی وب سایت خود داشته باشند. علاوه بر این بر اساس قوانین موتروهای جستجو مخصوصا گوگل تمامی وب سایت ها باید برای  دستگاه هایی چون موبایل و تبلت  بهینه شده باشد و اگر وب سایتی  این اصل را در نظر نگیرد امتیازی کسب نخواهد کرد و برای همین تمامی طراحان سایت در زمان طراحیو  پیاده سازی وب سایت های مختلف این موضوع را در نظر می گیرند  و باری همین تبلت و حتی گوشی های موبایل به عنوان ابزارهای مکمل و  مهمی به  کار می آیند.

۳ – افرادی که با ایجاد کانال هایی در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام کسب در آمد  کرده و حتی کار آفرینی میکنند

امروزه اهمیت شبکه های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و همه ما کانال هایی چون فیس بوک – اینستاگرام و  یا تلگرام را میشناسیم و از آن ها استفاده میکنیم. به عنوان مثال به دلیل این که کانال تلگرام از پربازدیدترین و پراستفاده ترین کانال ها  و شبکه های اجتماعی است بنابراین معرفی کسبو  کار خود و به عبارتی تبلیغ کسب و کار خود در این شبکه قطعا مشتریان زیادی را برای شما در برخواهد داشت و باری همین افرادی امده و کانال هایی را ایجاد کرده اند و با قرار دادن مطالب مختلف از جمله اطلاعات عمومی و یا دانستنیها و یا حتی سرگرمی و اخبار مخاطبان زیادی را جذ خود  کرده اند. به همین دلیل این  کانال ها افراد و عضو زیادی دارند و اگر کسب و کار شما در این کانال ها قرار بگیرد خب همان طور که گفته شد مشترییان زیادی وجدیدی را پیدا خواهید کرد و این دقیقا همان کاری است که صاحبان کانال ها انجام میدهند و  با دریافت مبالغی توافقی تبلیغات کسب و کار های مختلف را  در کانال  قرار می دهند.

مطالب که در بالا گفته شد فقط و فقط به چندتا از کاربردهای تبلت ها اشاره کرد در حالی که اگر بخواهیم تمامی کاربرد یک تبلت را بازگو کنیم حداقل به دو الی سه مقاله کامل نیاز است.

با این موارد خب میدانید که استفاده از تبلت ها یک  مسئله ضروری  است و به همین دلیل مردم با اهداف مختلفی  تبلت مورد نطر خود را خرداری و استفاده  میکنند.در این راستا کمپانی های بزرگی هم هستند که تبلت ها  با  قابلیت  و مندل های مختلفی را تولید کرده و به بازار عرضه میکنند. یکی از این کمپانی ها شرکت Dell میباشد که هر بار مدل جدید از تبلت را ارائه کرده و قابلیت های جدید تبلت های خود را معرفی میکنند.

مشکلات و خرابی تبلت هامرکزتعمیرات تبلت dell

تبلت مانند هر دستگاه الکترونیکی  دچار مشکلات فنی و خرابی هایی میشود که باد به دست افراد حرفه ای و متخصص برطرف گردد.خرابی تبلت ها را اگر بخواهیم گروه بندی کنیم به دو گروه تقسیم میشود که ۱ – ایراد از خود دستگاه بوده و بعد  از مدتی کارکردن دچار نقص فنی میشود. ۲ – به دلیل عدم استفاده ی  صحیح توسط کاربران  تبلت دچار خرابی هایی می شود. در هر دوصورت صاحب تبلت یا همان کاربران کاری به این ندارند که خودشان باعث خرابی تبلت شد شده اند و یا دستگاه خود به خود دچار خرابی شده است ، نیازی که کاربران دارد این است که در زمان خرابی تبلت مراکزی بتواند دستگاه را به مانند روز اول تعمیر کرده تا کاربر بتواند مجددا از تبلت خود استفاده  کند و این دقیقا همان خدمتی است که مرکز تعمیرات به کاربران عزیز ایرانی رائه میکند. خرابی تبلت شما به هر طریقی  که بوده باشد در این مرکز توسط تکنسین های حرفه ای مورد عیب یابی و تعمیرات قرار می گیرد تا دوباره بتواندی به  راحتی از دستگاه خود استفاده کنید.

در صورت نیاز میتوانید با استفاده از پل های ارتباطی زیر با این مرکز تعمیراتی در ارتباط باشید. به تشخیص مرکز تعمیراتی در صورت نیاز باید تبلت خود را به واحد تعمیرات  در ادرس زیر انتقال دهید تا مورد بازبینی و تعمیرات قرار گیرد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستان ها می توانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمت گزار مناسبی برای ایشان باشیم.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

آدرس»

تهران-میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳