دیگر لوازم برقی

عیب یابی و تعمیرات لوازم خانگی برقی

همه ما از انواع دستگاه های برقی امروزه در همه  جا استفاده میکنیم و این لوازم باعث شده است که زندگی برای ما راحت شود و بتوانیم بدون وقت تلف کردن کار خود را به خوبی ادامه بدهیم و با سرعت حرکت جهان امروزه هماهنگ باشیم. شاید باورش سخت باشد که همین کارهای پیش پا افتاده ی خانگی مانند شستشو و یا پخت و پر و حتی تمیزکاری بسیار بسیار وقت گیر بوده و باعث می شود که نتوانیم به درستی به خیلی از کار ها  برسیم و یا اگر هم بتوانیم انجام دهیم باید تمام ساعات را کار کرده و وقت بیشتری برای اتمام کارها بگذاریم.

به همین دلیل لوازم خانگی وارد عرصه شدند خصوصا از انقلاب صنعتی به اینورتر که دنیا رو به الکترونیک رفت این روند  یعنی طراحی و تولید لوازم خانگی برقی نیز سرعت گرفت و ما امروزه هم شاهد به بازارآمدن انواع  لوازم خانگی هستیم که در خانه های خود از آن ها استفاده میکنیم  ، لوازمی مانند مخلوط کن ها که در یآشپزخانه ها جهت تهیه انواع معجون مورد استفاده قرار می گیرد و یا جارو برقی که در تمیز کردن خانه و گردگیری کمک ما است. همان طور که بسیاری از شما میدانید تمامی دستگاه های برقی ( الکترونیکی) دچار خرابی های مختلفی می شوند که البته خرابی  مروبط به برند خاصی  نیست و هر بندی که باشد ممکن است دستگاه دچار مشکلات فنی شود که گاه  به دلیل عدم استفاده ی صحیح توسط کابر بوده و گاه نیز خود دستگاه مشکل فنی پیدا میکند.

مسئله ای که در این میان مطرح است این موضوع می باشد  که در صورت  خرابی دستگاه بتوان آن را مجددا تعمیرکرده و مورد استفاده قرار داد. به همین دلیل امروزه بازار کار تعمیرات دستگاه های الکتورنیکی حسابی داغ بوده و البته این مراکز خدمات  بسیار خوبی را هم ارائه می دهد که باعث شده تا مردم به جای خرید مجددا بعد زا خرابی دستگاه که اصلا  هم اقتصادی نیست دوباره از دستگاه استفاده کنند.

خب کمی در مورد انواع لوازم خانگی صحبت کنیم :

جارو برقی

جارو برقی برای همه ما یک  آشنای قدیمی در لوازم خانگی می باشد که اجازه داده تا ما بتوانیم به راحتی خانه را با استفاده ا ز آن کاملا  گردزدایی و تمیز کنیم که  به دلیل انجام کار با  سرعت بالا باعث می شود که کار بسیار سریعتر پیش رفته  و در مدت  زمان بسیار کمی تمام خانه را تمیر کنیم.خرابی جاروب رقی ها بیشتر مربوط به کلیدها بوده که مثلا کلید ی که با ان قدرت جارو را افزایش و یا کاهش می دهید به درستی کار نمی کند و یا این که موتور جارو می سوزد.در صورتی که موترو بسوزد باید یا به کل موترو را تعویض نمود و یا سیم پیچی ان تعویض گردد که در دو حالت امکان پذیر می باشد. و خرابی مربوط به  کلید هم به همین منولا خواهد بود.

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی هم از ان دسته دستگاه های بسیار پر کاربرد هستند که اجازه داده است تا زمان زیادی را جهت شستشوی لباس های خود نگذاریم و این باعث راحتی کار و استفاده  ی مفیدترا ز زمان شده است تا بتوانیم کارهای بهتری را انجام دهیم. خرابی ماشین لباسشویی هم خصوصا در سری های جدید مربوط به مدار کنترلر آن است  و موتور ماشین های امروزی دچار خرابی نمی شود و  همیشه این مدارات الکترونیکی است که مشکلاتی را به وجود می آورد. برای همین منظور هم این مرکز تعمیراتی عیب یابی و تعمیرات برد الکترونیکی برد ماشین لباسشویی را انجام می دهد.

یخچال

یخچال ها هم از گذشته تا کنون جز وسایل های مهم و ضروری در منازل بوده و هست و هم اکنون هم شاهد یخچال های بسیار پیشرفته و هوشمندی هستیم که تواسته در نگه دارای مواد غذایی کمک بسیار زیادی به ما بکند. از آن جایی که نگه داری موارد غذایی بدون یخچال کاری بسیار دشوار است بنابراین حتی یک روز هم بدون یخچال باعث می شود که این موار خراب شوند وب رایه منی یکی  ا ز اولویت ها در زمینه تعمیرات ولازم خانگی است. خرابی  یخچال ها نیز بیشتر در بخش مدارت الکترونیکی آن اتفاق می افتد که باید این مشکلات و دلیل آن ها بعد از خرابی به دقت مورد عیب یابی قرار گیرد تا بتوان برطرف کرد.

لوازم صوتی و تصویری ( تلویزیون )

تلویزیون – رادیو و یا  دستگاه های سینمای خانگی از جمله دستگاه هایی هستند که در بخش سرگرمی و لوازم سرگرمی خانه ها بوده که سهم زیادی در کاهش خستگی و استرس پس  از کار و روز کاری را برای ما داشته  است زیرا میدانید که تماشای تلویزیون و  برنامه ی دلخواه بعد  زا یک روز کاری سخت چقدر آرامش برای ما به دبنال دارد خصوصا در کنار خانواده و دیدن رنامه های مورد علاقه.

به همین دلیل و این نوع وابستگی واقعا نمی توان منزل خود را بدون تلویزیون و یا یکی از دستگاه های پخش تصور کرد و وقتی تلویزیون دچار خرابی می شود و یا دستگاه موزیک بسیار سخت است که بتوانیم زندگی کنیم. به همین دلیل در صورت بروز کوچکترین مشکلاتی همه  به سرعت دستگاه را به مراکز تعمیراتی می برند تا بتوان مورد عیبیابی قرار داده و تعمیرات کرد. خرابی های دستگاه های الکترونیکی بنابر کاری که میکنند و ماهیت ان ها باهم متفاوت است که به عنوان  مثال ا گر بخواهیم مشکلات تلویزیون را نام ببریم میتوان به این  مشکلات اشاره کرد.

۱ – خاموشی شدن تلویزیون

۲ – قطع شدن صدای تلویزیون

۳ – کدر شدن و یا تاریک شدن صفحه نمایش

۴ – خرابی پنل

۵ – خرابی کلید های تلویزیون

نداشتن تصویر

و…..

مشکلاتی که در بالا به ان ها اشاره شد از جمله خرابی  هایی هستند که بسیار شایع بوده و بیشترین مراجعات برای تعمیرات را داشته است که در این مرکز تعمیراتی مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گرفته است.عیب یابی و تعمیرات تخصصی تمامی لوازم خانگی در این مرکز تعمیراتی انجام می شود تا ما عزیزان خیالتان از بابت خرابی دستگاه راحت باشد  ، در صورتی که دستگاه شما دچار هرگونه خرابی  شد میتوانید با تماس  با واحد  تعمیرات در این مرکز و در میان گذاشتن نوع خرابی با تعمیرکاران  و تکنسین های  این مرکز نسبت به تعمیرات دستگاه خود اقدام کنید.

تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۹۵۸۳۷۵

آدرس مراجعه :

تهران-میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳