MacBook

MacBook

MacBook یک خط از کامپیوترهای لپ تاپ Macintosh طراحی شده توسط اپل است. خط MacBook شامل MacBook اصلی (۲۰۰۶ تا کنون)، مک بوک پرو (۲۰۰۶ تا کنون) و MacBook Air (2008 تا کنون) است. خط MacBook از ادغام خطوط PowerBook و iBook زمانی که اپل گذاری از اینتل به جای استفاده از پردازنده های PowerPC داشت.

macbook

مک بوک
تولید اصلی مک بوک از اواخر سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ متوقف شد اما در اوایل سال ۲۰۱۵ دوباره آغاز شد. نسخه های ۲۰۱۵ با نام های “MacBook جدید” و “مک بوک رتینا” شامل تغییرات قابل توجهی شد. دو نوآوری شامل لایسنس Force Touch و یک مکانیسم پروانه برای کلید های صفحه کلید بود.

مک بوک پرو
مکبوک پرو همچنین به عنوان MBP نامیده می شود، لپ تاپ کمی ضخیم تر از MacBook است. با درون سازهای قوی تر، که کاربرانی را که می خواهند لپ تاپ آن ها کارهای سنگین تری مانند ویرایش انجام دهند مجهز می سازد. در سال ۲۰۱۱ MacBook Pro اولین کامپیوترهای اپل بود که از پورت Thunderbolt اختصاصی خود استفاده می کردند.MacBook pro

مک بوک ایر
MacBook Air به عنوان یک جایگزین ارزان و سبک از نظر وزنی برای مکبوک معرفی شد. در نتیجه، MacBook Air تنها مدل موجود است که با نمایشگر Retina در دسترس نیست. هنگامی که اولین بار منتشر شد، مکبوک ایر، کوچکترین و سبکترین لپتاپ MacBook بود.  MacBook Air یک لپتاپ نازک و سبک وزن از اپل است. از آنجا که این یک نوت بوک کامل است اما وزن آن فقط ۳ پوند است، لپ تاپ به دسته ای اتلاق می شود که فروشندگان در حال حاضر “فوق العاده قابل حمل” می نامند.

مکبوک جدید با عملکرد نسل هشتم پردازنده های نسل هشتم اینتل Core i3، i5 و i7، ۱ و ذخیره سازی SSD به میزان ۵۰ درصد سریع تر، عملکرد تا ۲۰ درصد سریعتر را فراهم می کند. در حال حاضر مجهز به نسل هفتم پردازنده های اینتل هسته است، مک بوک سرزنده تر و فعال تر از همیشه است. از کارهای روزانه مانند راه اندازی برنامه ها و باز کردن فایل ها تا محاسبات پیشرفته تر، شما می توانید کل روزتان را به لطف SSD های سریع تر و پردازش Turbo Boost تا ۳٫۶GHz کار کنید. هر جزء درون مک بوک دقیقا طوری طراحی شده است تا بیشترین استفاده را از یک محفظه فوق العاده نازک و سبک داشته باشد. در مک بوک پردازنده های قدرتمند اما بسیار کارآمد را انتخاب شده و macOS بهینه شده تا کمترین استفاده ممکن از برق، را  برای کار روی پردازنده داشته باشد. از آنجا که برای خنک کردن رایانه نیازی به فن نیست، برای سلول های باتری بیشتری فضا وجود دارد و از این رو طول مدت بیشتری را در روز می توانید از آن استفاده کنید.macbook-air-2018-nyc در داخل، شما نسل بعدی پردازنده های Intel Core m3، i5 و i7 را با تکنولوژی پردازش ۱۴ نانومتری خواهید یافت. این به MacBook اجازه می دهد که کارآیی انرژی را با کارایی مورد نیاز برای انجام انواع کارها ترکیب کند. 

مک بوک عملا برای عملکرد تقریبا ساکت ساخته شده است. پردازشگر آن فقط با ۵ وات قدرت کار می کند که گرمای کمتر تولید می کند و نیاز به فن برای خنک کردن کامپیوتر را برطرف می کند. در عوض، صفحه منطقی روی یک ورق گرافیت غیر انعکاسی قرار می گیرد که هر گرما را پراکنده می کند. بنابراین شما چیزی را نمی شنوید در حالی که MacBook شما سخت در حال کار است. اگر چه اجزای آن کوچک هستند، MacBook دارای ظرفیت قابل توجهی برای ذخیره فایل ها و اجرای برنامه هایی است که شما هر روز نیاز دارید. با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ۱۸۶ مگا پیکسل LPDDR3 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD، شما یک نوت بوک شگفت آور نازک و سبک با عملکرد سریع را دریافت می کنید. برای رسیدن به عمر باتری در تمام روز، ما نیاز به استفاده از هر میلی متر فضای داخل مکبوک داریم. بنابراین ما یک سلول باتری نوآورانه داریم که به صورت سفارشی به صورت خاصی در محفظه قرار گرفته است.Apple-Macbook در نتیجه ۳۵ درصد ظرفیت باتری بیشتری نسبت به قبل از آن که ممکن بود در دسترس است. صفحه نمایش ۱۲ اینچی Retina در مکبوک واقعا شبیه به چیزی است که با چشم مشاهده می کنیم. با بیش از ۳ میلیون پیکسل و شیشه لبه به  لبه، هر تصویر از صفحه نمایش در جزئیات غنی و پر جنب و جوش نمایان است. همه در یک صفحه نمایش شگفت آور نازک Retina است.

یک صفحه کلید راحت و کامل دارای بخش مهمی از هر نوت بوک است. در مک بوک، یک صفحه کلید را ازابتدا  طراحی می شود -که شامل هر کلید و مکانیزم پایه آن است. این باعث می شود کل صفحه کلید نه تنها بسیار نازک تر، بلکه راحت تر و دقیق تر باشد، بنابراین انگشتان شما احساس راحتی می کنند. با استفاده از مکانیزم پروانه پیشرفته در صفحه کلید، تجربه صفحه کلید برای راحتی بیشتر و واکنش بیشتر پالایش شده است. بنابراین هنگامی که انگشت شما به یک کلید ضربه بزند، آن را پایین می کشد و با حرکت تردید به عقب باز می گردد که شما از لحظه ای که شروع به تایپ می کنید قدردانی می کنید. حرکات چند لمسی کار با آن را برای تعامل با مک بوک تان آسان و حسی ساخته است. در هر جهتی اسکرول کنید، در صفحات وب گردش کنید و با کلیک  Force برنامه ها و قابلیت های مهم و مفید را باز کنید. MacBook با فن آوری های قدرتمند در یک محفظه فوق العاده جمع و جور طراحی شده است تا کاملا در یک جهان قرار بگیرد هر چیزی که شما با یک نوت بوک می توانید انجام دهید. برای لحظاتی که لازم است به برق وصل شوید، USB-C ظرفیت زیادی را در یک پورت کوچک و راحت قرار می دهد. MacBook با استفاده از آخرین تکنولوژی های بی سیم Wi-Fi 802.11ac و بلوتوث ۴٫۲ – و با نرم افزار و خدمات نوآورانه اپل که به شما امکان می دهد بیشتر از آنها استفاده کنید، می توانید به صورت سیم به اینترنت متصل شوید، فایل ها را انتقال دهید، عکس های خود را سازماندهی کنید، به موسیقی گوس دهید وبسیاری کارهای دیگر. macOS سیستم عامل است که همه چیز شما را بر روی Mac انجام می دهد. macOS Mojave ویژگی های جدیدی را با الهام از کاربران قدرتمند خود به ارمغان می آورد اما برای همه طراحی شده است. بنابراین شما می توانید از هر کلیک بیشتر دریافت کنید.

تعمیرات مک بوک

در صورت بروز خرابی در سیستم مک بوک خود می توانید با واحد تعمیرات محصولات اپل مجتمع فنی مرکزتعمیر در تماس باشید.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستان ها می توانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمت گزار مناسبی برای ایشان باشیم.

 

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱
آدرس»

تهران-میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳