برد ماشین لباس شویی

عیب یابی و تعمیرات برد  ماشین لباسشویی

از جمله لوازم پر کاربرد در زندگی روزانه ما ماشین لباسشویی است که توانسته است کمک بزرگی کند. چرا که حجم بالای لباس ها نه تنها هنگام شستن باعث خستگی زیاد می شود زمانی که لباس خیس است وزن آن بالا می رود و حمل آن مشکل ساز می شود. گذشته از آن، استفاده از ماشین های لباسشویی مصرف آب را نیز کاهش داده است. ماشین های لباسشویی نیز دست خوش تحول شده اند و مدل های مختلفی داشته اند. ماشی لباس شویی هایی که امروزه در بازار موجود هستند می توان گفت به گونه ای هوشمند هستند و با زدن چند دکمه و تنطیم کردن آن ها بر اساس خواسته ما لباس ها را تمیز می شوند.

این گونه از ماشین های لباس شویی برای داشتن سیستم تنظیمات هوشمند و اینکه بر اساس چه جنسی و اینکه دمای آب چقدر باشد و بسیاری موارد دیگر کار کنند نیاز به برد و برنامه خاصی است که روی آن پیاده می شود. مدار های الکترونیکی اولیه همواره میزان حجم فیبرهای مدار و همین طور مصرف انرژی از سرعت پیشرفت آن کم می کرد. به عنوان مثال برای ساخت یک مدار ساده که بتواند یک لامپ را روشن خاموش کند حداقل به چهار قطعه الکترونیکی نیاز بود و اگر تعداد لامپ ها بیشتر می شد طبیعتا تعداد قطعات هم بیشتر می شد و فضای بیشتری اشغال می شد و خب این به معنی حجم بالای مدار و بزرگ بودن آن بود. در این زمان بود که دانشمندان به این فکر افتادن تا مدارهای پر مصرف را در یک پک مونتاژ و بسته بندی کنند. به این مدل قرار گرفتن قطعات که بتوان مثلا خصوصیات ۴ قطعه را دریک قطعه تعریف کرد آی سی گفته می شود. به زبان ساده آی سی یک مدار الکترونیکی فشرده به صورت یک بسته بندی استاندارد است که قسمت های داخلی آن از طریق پایه های فلزی قابل دسترسی می باشد. در لوازم خانگی عمدتا از چند نوع آی سی بیشتر استفاده نمی شود و تقریبا همه آنها شبیه به هم هستند و تنوع آن بستگی به تولیدات کارخانه دارد.

بردهای الکترونیکی شامل چندین آی سی می تواند باشد و از قطعات دیگری نیز استفاده شده است و چنین برد حساسی که دارای قطعات الکترونیکی است اگر با خرابی مواجه شود کارکرد دستگاه را با مشکل مواجه می کند برای مثال اگر آسی نمایشگر موجود در برد ماشین لباس شویی از کار بیافتد صفحه نمایش ماشین لباس شویی چیزی را نمایش نمی دهد یا به خوبی نمایش نمی دهد از این رو نمی شود به خوبی کارکرد.

در صورت بروز خرابی در سیستم ماشین لباسشویی خود می توانید با واحد تعمیرات محتمع فنی مرکز تعمیر تماس حاصل فرمایید تا توسط متخصصین این مرکز عیب یابی و رفع شود.

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستان ها می توانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمت گزار مناسبی برای ایشان باشیم.

تلفن تماس: ۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹
آدرس»

تهران-میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳