شنیدن صداها و دیدن تصاویر زیبا و آرامش بخش را می توان به عنوان یکی از لذت ها قلمداد کرد. دیدن مناظر طبیعت و شنیدن صدای پرندگان و دریا و … از جمله سرگرمی های بدون هزینه و در عین حال لذت بخش می باشد. زندگی شهری و مشغله های روزمره باعث شده است که کمتر چشممان شاهد این تصاویر را ببیند و گوشمان بشنود. ابزارهای واسطی وجود دارند که به راحتی می توان این کمبود را جبران کرد. سیستم های صوتی و تصویری مانند تلویزیون ها، سینمای خانگی، اسپیکرها و … از جمله ابزاری هستند که تصاویر و صداهای ضبط شده را به ما منتقل می کنند.

تلویزیون یکی از دستگاه هایی می باشد که طرفدار بسیار دارد و تقریبأ در تمامی خانه ها یک دستگاه از آن وجود دارد. خود تلویزیون ها نیز مدل ها و قابلیت های مختلفی دارند. اسپیکر یا بلندگو نیز با توجه به حوزه استفاده آن انواع گوناگونی دارند. لوازم بسیاری در گروه صوتی و تصویری قرار می گیرند که یکی از وظایف آن ها سرگرم کردن کاربر می باشد. بنابراین با بروز کوچکترین خرابی در آن کاربر در صدد آن برخواهد آمد و یکی از مواردی که برای او مهم خواهد بود عیب یابی سریع و درست و به صورت حرفه ای می باشد.

مجتمع فنی مرکز تعمیر، یکی از معتبرترین مراکز تعمیراتی لوازم الکترونیکی و دیجیتالی در سطح کشور می باشد که دارای کادری حرفه ای از اساتید و تعمیرکاران می باشد. در صورت بروز خرابی در سیستم صوتی و تصویر خود می توانید با واحد تعمیرات این مجتمع تماس حاصل فرمایید.

 

تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۹۵۹۱۰۷

آدرس :

تهران-میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳