انواع لوازمی که امروزه از آنها استفاده می کنیم از کیف و کفش یا خودکار و … تا پیشرفته ترین لوازم، روزی با خرابی مواجه می شوند که یا می توان تعمیر نمود و دوباره استفاده کرد و یا باید به طور کلی کنار گذاشته شود. تعمیر لوازمی که با اشکال مواجه می شوند همواره الویت کاربر بوده و سعی او بر این است که تعمیر شود. در این دوران نیز به دلیل شرایط اقتصادی نه چندان خوب تمایل افراد برای خرید مجدد وسیله کم است (هر چند در گذشته نیز چنین بوده ولی امروزه بیشتر نمود پیدا کرده است.) بنابراین وقتی وسیله نورد استفاده آنها با خرابی مواجه می شود به دنبال شخص یا مرکزی خواهند بود که به بهترین نحو آن را تعمیر کند.

تعمیرات لوازم الکترونیکی و دیجیتالی از جمله شاخه های تعمیراتی است که افراد بیشتر با آن سروکار دارند، چرا که لوازم برقی بسیاری را استفاده می کنیم و با آنها کارهای خود را انجام می دهیم. تعمیرات این قبیل لوازم نیازمند به این است که شخص تعمیر کار به خوبی به تمامی جوانب کار مسلط باشد و درست علت خرابی را تشخیص دهد. چرا که گاهی مواردی پیش می آید که از نظر ظاهری یک علت دارند ولی مشکل از جای دیگری. در این مواقع قدرت و مهارت شخص هست که تعیین کننده اعتبار اوست.

مجتمع فنی مرکز تعمیر به عنوان یکی از فویترین مراکز تعمیراتی لوازم الکترونیکی و دیجیتالی در سطح کشور می باشد که با داشتن کادر مجرب این امر را ثابت کرده است. در این مرکز تمامی تعمیرات به صورت حرفه ای و با ابزارهای به روز توسط متخصصین کارآزموده صورت می پزیرد. در این مرکز تعمیرات لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری، کامپیوتر، موبایل، لپ تاپ، دستگاه های اداری،بازیابی اطلاعات، و … انجام می شود. شما عزیزان می توانید در صورت بروز خرابی در لوازم مورد استفاده خود با واحد تعمیرات این مرکز با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید یا به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

 

تلفن های تماس: ۰۲۱۸۸۹۵۸۳۷۵ – ۰۲۱۸۸۹۵۹۱۰۷

آدرس: تهران –میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳